maandag 14 oktober 2013

jeetje

Het is een eeuwigheid geleden dat ik gepost heb zie ik.
Tja, tijd is altijd een probleem, maar de tijd die ik heb besteed ik eigenlijk nogal veel aan creatief bezig zijn ipv aan bloggen.

Maar ik ga mijn leven proberen te beteren :) Proberen he.

Ik ga in oktober starten met de mixed media cursus Let it Loose van marit's paperworld (klik). En in januari start ik met Life-book 2014 van willowing . Beide cursussen (online) zijn redenen om toch weer wat te gaan bloggen.

Tot die tijd zal ik nog wat kaartjes en handwerk laten zien. (verspreid over wat berichtjes)

Eerst nog een quilt die ik heb afgerond net voor de zomer en die heerlijk tevreden in de box van mijn kleine achterneefje ligt:















Ook ben ik nog creatief geweest met meerdere stofjes en heb ik daarmee een slinger gemaakt voor de 1e verjaardag van de kleine van een vriendin van mij:















Ik ben nog steeds bezig met de railroadsampler van de quiltclub, maar die blokken die af zijn zal ik in andere berichtjes zetten.

het snailen staat even op een laag pitje, maar ik heb nog wel diverse mailarts gemaakt:

 Deze heb ik in juni verstuurd


 Deze is in juli bij iemand op de mat gevallen


En deze mailart heb ik in augustus verzonden














In september heb ik niet mee gedaan want toen was ik op vakantie. Lekker 10 daagjes aan de costa brava. Heerlijk uitrusten en veel gezien. O.a. museum van Dali, een mooie vlinder- en vogeltuin, een boottocht met een glasbodemboot, een opgraving van romeinse en griekse oudheden en een bezoek aan Barcelona met een bezoekje aan de Sagrada Familia, Park Guell, het museum van Joan Miro en de magische fonteinen.

Een heerlijke vakantie:


 Mijn favoriete werk van Dali
 Een groepje erg nieuwsgierige vissen
 mijn best gelukte foto al zeg ik het zelf
 Ik houd van Gaudi :)

Sagrada familia
 park guell
 helaas mocht ik in het museum van Miro geen foto's maken, dan maar een van de voorkant
en een erg mooie foto van het paleis waarvoor de magische fonteinenshow was.










Al met al erg genoten, veel gedaan, veel in de zon gelegen en mijn vriend heeft af en toe nog wat kunnen windsurfen en daar gingen we ook voor :)


2 opmerkingen:

  1. Hee , welkom terug ! Fijn je weer te lezen <3 , en wat een prachtige foto 's zeg! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die cursussen die je gaat doen! Veel succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen