dinsdag 7 mei 2013

Snail Mail

Enige tijd terug heb ik een oproepje gedaan of er iemand met mij wilde snail mailen, ofwel, brieven schrijven maar dan met de langzame post.

Haakjuffie reageerde hierop en een paar weekjes terug ontving ik haar leuke brief met bijbehorende frutsels:























Vandaag is de brief naar haakjuffie op de post gegaan. En snuggere ik... vergeet natuurlijk foto's te maken van de inhoud :)

maar ik heb wel de flop op de foto gezet:













nu maar hopen dat de postbode z'n werk doet en de brief met bijbehoren snel aflevert bij Haakjuffie.

3 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Heb hem binnen! Thanxxx voor de leuke post.
    Morgen komt ie op blogje van me.

    Je ziet snel weer wat verschijnen van me, vind het superleuk om met je te snailen! Xxx

    Ben meteen volger geworden... domme ikje was dat nog niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,

    fijn dat ie er is. Tja dat volgen he..... dan zie je natuurlijk ook niet of er post naar je onderweg is. :)

    maar nu wel. Ik ben trouwens een slechte blogster hoor, ik hou dat niet echt goed bij *schaam*

    Ik vind het ook super om met jou te snailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen