zaterdag 13 april 2013

Kaartjes januari

whaah, ik loop echt achter dus, met zoveel. Ik zie wel dat ik geen goeie blogger ben, ik verzaak mijn weblog.

Maar dan nu toch maar even een paar berichtjes weer achter elkaar.

Als eerste de verzonden en ontvangen kaartjes in januari bij Postcorssing:

Verzonden:

 verzonden naar Estonia
 verzonden naar Germany
 verzonden naar USA
 verzonden naar Russia
 verzonden naar Latvia
 Verzonden naar USA
verzonden naar Poland
 verzonden naar Slovenia
 verzonden naar Hong Kong
 Verzonden naar Finland












ontvangen:


 ontvangen uit Norway
 ontvangen uit Japan
 ontvangen uit China
 ontvangen uit USA
 ontvangen uit Poland
 ontvangen uit USA
 ontvangen uit Belarus
 ontvangen uit Germany
 ontvangen uit China
 ontvangen uit Germany
 ontvangen uit Germany
 ontvangen uit Germany
 ontvangen uit USA









ontvangen uit Ukraine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten