maandag 29 oktober 2012

Borduursels

Zoals beloofd hier een overzicht van wat ik voorheen al eens geborduurd heb.
Echt totaal wat anders dan de sampler waar ik nu aan ga beginnen.


Iejoor boekenlegger
 junglebook boekenlegger


 slak boekenlegger



 uit een serie leeuw en zebra










Uit een andere serie olifant en giraf. Uit deze serie heb ik nog meer pakketten dus wie weet ga ik er daar nog wel eens meer van maken. Ze zijn wel heel schattig















En een serie boerderijdieren:

Eend





Kip








Paard

 Koe




 Varken







Schaap
 en twee lieve poesjes

Voor een van mijn oma's, van Hummel, meisje met geit









Voor mijn andere oma een tuintafereel









En voor een collega, bij de geboorte van haar dochter een slapende beestenbende.









Echt heel iets anders dan dit:




Maar ik denk dat ik hier minstens even veel plezier aan ga beleven aangezien ik slecht ben in grote projecten en dit wel veel afwisseling heeft.

2 opmerkingen:

  1. zoveel leuke werkjes, knap
    liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel veel leuke werkjes Sandra. Veel plezier met je nieuwe project, dat zal best wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen