dinsdag 24 juli 2012

Gewonnen Give-away bij Inge

Joepie,

Ik heb de give-away op Inge's Quiltblog gewonnen. Omdat ik de eerste van de drie dames was die reageerde heb ik pakketje 1 gekregen met een lieflijk blauw stukje stof erbij en een grappig quiltkaartje. Zie hier de buit die ik vandaag op de deurmat vond:










































Het stofje is voor het middenstuk van Kaatje. Deze ga ik dus zeker maken. Nu nog wat bijpassende stofjes uitzoeken.






Inge, enorm bedankt voor deze twee  mooie patronen.





1 opmerking:

  1. Graag gedaan, hoor Sandra. Ik ben blij dat je de patronen leuk vind. Nogmaals, veel plezier ermee. Ik heb er ook van genoten toen ik ze aan het maken was. Als je op mijn blog in de rechter zijbalk op de foto onder het woord Poppenquiltjesclub klikt, wordt je gelinkt naar mijn foto-album. Daar kun je Kaatje en Dutch Deirdre goed bekijken door erop te klikken.

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen